Pages

Tuesday, December 14, 2010

~Setahun berlalu~


Alhamdulillah..Ya ALLAH..blog ini masih boleh terus menjadi medan mnympaikan ilmu kpd masyarakat sekeliling.Saling berblog walking..tup tup setahun sudah usianya.Ana start berblog pada disember 2009.Tyme tu baru lepas spm.Masih mengutip ilmu dari sekeliling...jumpa org2 hebat.Keluar bermuzakarah bersama akak2 pimpinan kampus.Apa yg smpt ana ambil dari kata2 mereka..ana catat semua disini.Sbb itulah blog ini dinamakn KHALIFATULLAH...bermatlamatkan "tiada noktah dalam perjuangan mendamba cinta ALLAH"..

Bila usianya dah setahun..ana melakarkan beberapa transformasi.Antaranya semua dah bertukar baru,template n layoutnya.Namanya juga bertukar NAHNU KHALIFATULLAH bermtlamatkan "bangkitlah wahai pemuda..jgnlah terb
uaikan oleh dunia" rentetan muda-mudi skrg lebih gemar leka dgn dunia..mereka sama sekali x kisah dgn imej ISLAM mereka.Kerana apa NAHNU?krn di dlm blog ini bukan ana sahaja menyumbang penulisan...tetapi 2 org sahabat ana lagi.Sorang sdg menuntut di APIUMNP dlm pengajian islam dengan sains..semester 2(MUJTAHIDAH),dan seorg lagi lepasan STAM di SAMTTAJ shah alam(MUMTAZAH).Berbeza ckit dgn ana..lepasan STAM dari SAMTKKB.Alhamdulillah ukhwah antara kami bertapak kukuh sehingga ke hari ini..tinta pejuang2 ISLAM..insya'ALLAH


Dengan usia setahun jagung inilah..kami akan tetap meneruskn usaha menimba ilmu...mencurahkan sebanyak-banyaknya pada ummah..dan salah satunya melalui blog..
~a journey of thousand miles begins with a single step~
~begins with the end in minds~stephen covey.
Setting our precious goal from good to better muslim..n from better muslim to the best young calliph!!


Syukran kpd sume pelawat...sume follower..sume yg mengomen..dan pembaca!!!krn antum antunna barulah blog ini hidup 'live'...dan sudah tentunya kpd sahabt2 ana yg mnjadi contributors di laman NAHNU KHALIFATULLAH
...

3 comments :

aLiYaH aHmAd said...

salam ukhuwafillah
mungkinkah ana org pertama yang mengutus komen ini
ana baru je jumpa blog ni tempoh hari
tak sempat lagi nak belek2 post2 lama
mcm mana ana nak usha post2 antunna yang mantap2 dulu tu ye?

:::KHALIFATULLAH::: said...

Salam ukhwah fillah juga buat aliyah.Anti nk usha2 post yg lama2..anti tgok dkt bhg kanan...bhg ana letak widget2.dekat situ ada blog archieve dari entry 2009.jazakillah ukhti..dulu2 punye entry mcm x brkembg sngt..sbb masih baru blaja lagi..apa2 pun mga dpt manfaat ye.=)komen,cdgn serta kritikan yg mmbina sgt dialu-alukn

. N U R I L L A H E E . said...

Assalamu'alaikum wrhmatullah ...

Cantik sgt blog ni (^_^)

Truskn usaha untuk brda'wah !