Pages

Wednesday, September 8, 2010

~Salam Eidul Fitri~


*Alhamdulillah..kita sudah sampai di penghujung Ramadhan.Pastinya perasaan masing2 bercampur antara sedih kerana Ramadhan akan meninggalkan kita,dan ada juga yang gembira menunggu ketibaan hari kemenangan di bulan Syawal.
Bagaimana kita beramal ibadah di bulan Ramadhan..hendaklah begitu juga di bulan2 yang lain.Ramadhan hanyalah suatu perhentian,untuk kita mencari bekal demi menyambung perjalanan di bulan2 seterusnya..
*Disini ana ingin mengucapkan salam eidul fitri..mga2 kita kembali pada fitrah..dan ingin mohon maaf atas segala khilaf.Khusus buat shbt2 sek rendah SKSJ dan Sar ummul qura,SAM rawang dan SAMtkkb..shbt2 yang kenal diri ini di SAM2 lain..juga buat shbt2 yang akan fly ke mesir untuk bidang medic(amalina,yatt,hani sofea) dan dentistry(azka pauzi)..akak2 STAM yang akan ke mesir dlm bidang syari'ah,lughoh dan usuluddin (kak ama,kak syamin,kak naili,kak azimah,kak afni,kak farhana dan yang lain2).Mga thabit di perantauan menuntut ilmuNYA.
*Buat pengetahuan semua,blog ana kali ini juga menampilkn perkongsian drpd seorg sahabat ana Nurul Munirah Munir yang kini penuntut di UM,Nilam Puri.Beliau sbg author ke-2 di blog ini..Mga2 kita semua mendapat manfaat bersama..

3 comments :

Anonymous said...

salam eidul fitri

. NURILLAHEE . said...

Assalamu'alaikum warohmatullah ...

Pengisian yg baik .
Ana sokong dr blkg .

Salam ukhwah fillah .

Nk tny , belajar di mna ye skrg ?

:::KHALIFATULLAH::: said...

salam..kak fairuzah
alhamdulillah kita ni blaja kat kekeb(samtkkb),amik stam.Dah thabit kat situ..istikharah da sudah.
doakan ye adik2 samer dpt natijah mumtaz..=)