Pages

Thursday, September 20, 2012

:) Edisi Khas

Buat ahli bait yang sentiasa memahami diri ini..502 ^^

-Nor Ellyna Aqilah bt Mohamad Alias

 Seorang yang aktif,gelanggang bola jaring pencaknya berseni,bergerak kesana kemari,x lupa mencurah bakti pada sebuah gerakan islam,membina fikrah insani,telatahnya yang mencuit hati,kdg2 sdihnya dipendam sendiri,namun tawanya sering meriangkan diri ini.Aku bangga menjadi temanmu.Sungguh,aku berterima kasih atas nikmat ini ^^

-Nurul Syafiqah bt Shafie

Perkenalan di ILDAS,ALLAH panjangkan kesini.Pendiam,pemalu tetapi berisi.Ringan tulang dan banyak membantu di dalam menyusun kami di dalam mengikuti kelas Al-Qur'an.Sungguh,aku berterima kasih atas nikmat ini ^^

-Siti Nursaffiyah bt Adznan Shahidi

Bongsu perempuan di dalam keluarga,Kamera dan wire sudah sebati dalam jiwa.Sentuhan kek di dapur tidak dilupa.Penasihat dikala duka..Sungguh,aku berterima kasih atas nikmat ini ^^

-Siti Fadilah bt Suliman

Pendiam,tetapi hebat di medan kalam.Rajin mengulangkaji dan sentiasa dekat padaNYA di malam hari.Sungguh,aku berterima kasih atas nikmat ini ^^
-Nurul Dayana Mat Sahid

Seniorku,diawal pertemuan,dan sehingga kini sering menjadi penunjuk ajar.Qudwah yang ditunjuk kadangkala itulah yang lbih bemkna.. Sungguh,aku berterima kasih atas nikmat ini ^^


UKHUWAH yang terbina bersama..
takkan pernah untuk di lupa..
tak terlintas untuk dibiarkan begitu saja..
 
malah,

tak sanggup untuk membiarkan ianya menyepi walaupun hanya seketika..
di dalamnya ada gelak ketawa..
penuh dengan gurauan senda..
terselit juga sedih duka..

aku juga bisa jatuh
aku juga bisa kuat
dengan sendiri
kalian senantiasa di hati :)

sentiasalah sematkan ukhuwah itu dihati..
ukhuwah kita hari ini dalam redha ILLAHI

doa tak putus-putus sesama diri..
peringatan demi peringatan sentiasa diberi..
kerana kita berukhuwah bukan kerana duniawi..

tapi kerana ukhrawi..


2 comments :

balqis said...

sampaikan salam pada ellyna . :)

- Balqis

:::KHALIFATULLAH::: said...

insyaALLAH akan saya sampaikan ;)